Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на Alfa 156

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако аз трябваше да избирам между 1.8 и 2.0 , бих избрал 1.8 защото:
    1 Може би по-икономичен двигател (все още не е доказно но все пак)
    2 По-малък данък
    3 Малко по опростен мотор, без балансиращи валове съответно и по-евтина подръжка.

    Други съществени разлики май няма.

    пс Ааа да, преди имах 2.0 , сега карам 1.9 , що не си купих 1.8 и аз не знам (всъщност знам ама пак ще ме наплюете)
    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:57.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Да взима един туинскрап, да слага газчица и да се кефи. 10/100 средно газ да му гори, това са 12лв/100км. Ако ще е 2.5 мотора да има в предвид, че газовата за 6 цил струва 2000лв, а данъка ще отиде на 400лв.

      п.п. По-добре 2-ка, 1.8 е малко безсмислена кубатура, поне според мен.

      Comment


      • #18
        И все пак с оглед на ремаркето може би е по-добре 2.0.
        Не че не съм теглил ремарке и със 60 коньова кола.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Ако ще тегли гюбрета с тор, по-добре дизел. Някак си по ми се връзва цялата картинка .

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            п.п. По-добре 2-ка, 1.8 е малко безсмислена кубатура, поне според мен.
            Хаха, ко щи чуй главата след малко
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Хаха, ко щи чуй главата след малко
              И аз чакам това включване
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                Предната кола , която дърпаше ремъркето беше 1.8 - 90 коня и си дърпаше 1 тон без проблем. Тука нещата си отиват на доста повече или 144 или 155. Така и не разбрах кой от двата двигателя е по-добър и защо. Относно газовия инжекцион не знам да има кола на , която да не може да се постави. Качествено газаво струва около 1300 лева ( визирам BRC http://www.brc.bg/sistems3_4 ).

                Както казах за дизел не искам да чувам. Даже не знам хората как си копуват при цена на дизел 2.50+ и разход до 1-2 литра по-малко от бензина не виждам къде му излиза сметката , но това е само мое виждане. Относно вървежа , набирането и етц един дизел никога не може да се докосне до бензина ( мисля всеки е запознат с октановото число ).
                Last edited by Arkadietz; d.m.y г., 02:43.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  1. 2,5 или дизел
                  2. Не
                  3. 6
                  4. Търси по-нова година, гледай като купуваш и не я мисли.
                  4.1. Разхлопват се 2 пъти по-често от другите коли, но носачите не са кой знае каква цифра.
                  5. Горят 13-14 градско и 2,5 гори толкова.
                  6. ......
                  по тпчка 5 за 2.5 (156-ца) трудно ще я свали на 13, а ако е на газ е почти Мечта.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Arkadietz
                    Както казах за дизел не искам да чувам. Даже не знам хората как си копуват при цена на дизел 2.50+ и разход до 1-2 литра по-малко от бензина не виждам къде му излиза сметката , но това е само мое виждане.
                    Разликата в разхода между 1.9 дизел и 2.0 бензин идва някъде към 4-5 литра, та сметката си идва съвсем, съвсем вярна
                    Разликата в мощността се коригира много лесно с ремап, а при теглене на ремарке дизела има осезаемо предимство!
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Arkadietz Покажи съобщение
                      Предната кола , която дърпаше ремъркето беше 1.8 - 90 коня и си дърпаше 1 тон без проблем. Тука нещата си отиват на доста повече или 144 или 155. Така и не разбрах кой от двата двигателя е по-добър и защо. Относно газовия инжекцион не знам да има кола на , която да не може да се постави. Качествено газаво струва около 1300 лева ( визирам BRC http://www.brc.bg/sistems3_4 ).

                      Както казах за дизел не искам да чувам. Даже не знам хората как си копуват при цена на дизел 2.50+ и разход до 1-2 литра по-малко от бензина не виждам къде му излиза сметката , но това е само мое виждане. Относно вървежа , набирането и етц един дизел никога не може да се докосне до бензина ( мисля всеки е запознат с октановото число ).
                      Нямам впечатления от 1,8 но 2.0 с ГИ (Фобос) работи перфектно. Почти не се усеща разлика във вървежа бензин/газ, освен по джоба. С по-тежко купе от 156, разходът на газ е 13 - 14 градско и не надхвърля 10 извънградско.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Arkadietz Покажи съобщение
                        Относно вървежа , набирането и етц един дизел никога не може да се докосне до бензина ( мисля всеки е запознат с октановото число ).
                        Я разкажи за октановото число! И какво общо има тук!
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Arkadietz Покажи съобщение
                          Както казах за дизел не искам да чувам. Даже не знам хората как си копуват при цена на дизел 2.50+ и разход до 1-2 литра по-малко от бензина не виждам къде му излиза сметката , но това е само мое виждане. Относно вървежа , набирането и етц един дизел никога не може да се докосне до бензина ( мисля всеки е запознат с октановото число ).
                          Малко по-сложно е, отколкото си мислиш. Дизелът е по средата между газта и бензина и като кеф и като разходи Иначе всеки си хвали неговото, то е ясно, аз ги имам и двете та имам някакъв поглед.
                          пп Като си вземеш 150коня на газ и видиш в огледалото да те застига 150коня дизел направо директно вземай дясната лента. И аз бях като тебе ..
                          Last edited by code; d.m.y г., 13:53.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            пп Като си вземеш 150коня на газ и видиш в огледалото да те застига 150коня дизел направо директно вземай дясната лента. И аз бях като тебе ..
                            Защото? http://www.zeperfs.com/en/duel17-1368.htm

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              1-во дизел сток почти няма. Т.е. сложи още 30+ коня на JTDm-а.
                              2-ро дори да е сток, а на твоята да и извадиш буталата на прекъсвач, на първия лек баир JTDm-а ще те остави да си четеш графиките на спокойствие
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Значи аз като такъв който е карал и TwinSpark и JTD мога да посъветвам колегата или да ви вземе някакво JTD или за бензин взимаш от 2.5 нагоре

                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                                Comment

                                Working...
                                X